Sunday, April 22, 2007

what i've done

Somnade inte så lätt som jag trodde att jag skulle göra igår, helt enkelt för livat för att kunna somna, jag behöver ha det tyst och mörkt. Det resulterade iaf i en trött madde imorse som släpade sig upp och hann iaf äta frukost och fixa utan att stressa. Lite mer stressigt och förvirrat var det i kyrkan eftersom jag jobbade själv - vart är du helena?! När jag kokade kaffe tog jag iaf på mig "radiohörlurarna" för att återuppleva den gamla goda tiden från kyrkogården (jag låter som en tant?) (och för att höra musik såklart) haha aja vad gör man inte för lite musik?

Är hemma igen och borde sätta igång med både romananalys och energiarbete men det är ju så jävla tråkigt =/ Förhoppningsvis hinner jag och marre gå och sola innan gymmix, för träna ska vi och det låter inte alls så jobbigt om man jämför med pluggandet...

No comments: