Tuesday, April 24, 2007

som en stor fet ballong

Måste börja fixa till mig lite nu, har legat på balkongen och solat halft sovit och inte pluggat någonting(!) men jag orkar helt enkelt inte och häftet till nt imorgon har jag läst de texter jag tycker är bäst (inte så många..)
Dessutom är min mage så uppsvullen och jag tröstar mig med chokladnötmix, att mens är ett tecken på att man inte är gravid är konstigt när det känns som om man vore det, jag kan knappt knäppa mina jeans så vad ska jag egentligen ha på mig? Men ganska bra att den kom den här veckan så slipper jag den på kryssning och skivorna..

Sjukt trött efter måndagens alla frisörprov, men dom gick som tur var bra, ska nog ta reda på mina betyg i allt nästa gång för nu är alla avklarade! Har "bara" två streck kvar..
Träning igår också och nästa vecka är det ingen på måndan och veckan efter det är sista gången?! =O helt sjukt, det blir till att träna själv, då måste jag på allvar börja jogga.

Men aja, en sak i taget, som jag brukar tänka när det är en jobbig vecka, nu ska vi i väg på nån frisyrshow/kurs på fryshuset, hoppas den är bra och att det finns god mat ;)

No comments: