Friday, April 20, 2007

Noll poäng..

Hela dagen har jag varit som en zombie, det gick tillochmed så långt att jag tvingade imig snabbkaffe på salongen i ett desperat försök att pigga upp mig, funkade sådär, hade ju alla kunder efter två så förmiddagen var inget annat än seeg, alla klippningar gick bra sen - skönt att bara ha "barn" eller nja inte när dom inte sitter still..
Ingen praktik nästa fredag - mösspåtagning, däremot ska jag jobba dagen efter(!)
Igår hade jag ingen lust att rida och låg och kurade under täcket in i det sista, släpade mig hursomhellst dit och det blev en barbacka lektion (oont i baken idag) men det var kul fast kämpigt.

Tittar halft på "inför eurovision", ska slänga mig i soffan snart..! Jag har iaf piggnat till lite och imorgon ska jag fixa mina naglar :D och marres hår. Gäster här hemma så jag ska hålla mig hemifrån...

Kryssningen blir av efter många om och men, och jag släpar med mig Lisa, blir nog kul ;) vad vad det mer jag skulle skriva..? Jo, foton framkallade från min 18-års kryssning, katastrof bilder men kul att se, jag måste verkligen framkalla mina Rhodos bilder - snart snart, måndag?
Men jag vill verkligen inte tänka på måndag, har typ tre frisörprov som väntar (jo jag måste självklart klippa om klippningen, tur att tina kunde ställa upp säger jag bara..)

Herregud vilka förjävliga bidrag till eurovision, jag vill ha låtar i "tornero"-style, vad är det här ?dansk drama queen och shakira wannabe..?

No comments: