Thursday, April 05, 2007

baby i´m the worrying kind

Så, med lite mer energi orkar jag blogga, var tvungen att ringa salongen för att se om allt var lungt där, med en glömd vattenkokare vet man aldrig? annars glömde jag "bara" öppetflaggan också så hoppas den klarade sig, det finns faktiskt en gräns för hur mkt man kan komma ihåg?! Lyckades iaf avsluta kassan och säkerhetskopiera och eftersom Lisa var kvar med mig så blev jag inte helt paranoid...
Camillas färgning blev lite komplicerad och tog tid men resultatet blev coolt, verkligen färgstarkt, Lisa blev blondare men det ser naturligt ut. Hade aldrig hunnit med amanda så det var tur att hon kom på att hon skulle vänta lite med färgning. Tiden bara flög förbi i salongen igår.
Nu är jag iaf ledig tills söndag, men jag är officellt förskyld men ska ändå försöka rida ikväll.
Tror att jag ska ta ett bad och ha lite spa-style, färga ögonbryn osv.
Först måste jag bara leta fram lite påskrecept till mamma...

No comments: