Sunday, April 29, 2007

partners in crime

Söndagen har tillbringats med min kära M i stan för att försöka hitta studentklänning till henne och jag behövde dessutom ha kläder till skivan m.m, hittade vi nått? - Nej, men köpte den rosa bandoubikinin, och inspirerad av marre flourtabletter och munskölj, eftersom marre nydligen varit på tandläkarbesök och hade hål på gång så slog det mig att det var precis vad tandläkaren sist sa till mig så hoppas det hjälper(?)
Hade iaf kul i stan även eller pågrund av att vi var så trötta ;) åh nu kom jag ihåg att det var typ världens sötaste kille som spelade gitarr och sjöng på gatan (jo jag snubblade halft när jag såg honom) och jag och m var ju halft på väg att slänga iväg några slantar men sen försvann han :O
vad ska man göra?

Jag har blivit dundersnuvig så jag vet inte vad det är med mig?! Imorgon blir det iaf en sväng till skärholmen för att se om vi har bättre shoppinglycka där, på ÖB lär vi åtminstonde hitta något(!)

Eftersom jag jobbade igår känns det som lördag idag men nej det är söndag, det gick faktiskt bra att jobba och så skulle vi försöka att hinna snacka om hur det blir i sommar nästa gång - bra att jag slängde ur mig det, sen åkte jag hem till marre och så var det min tur att bli ompysslad med håret :) vilket resulterade i att jag verkligen är BLONDIE nu, fick halft chock när håret torkat men det är nog fint, ska bara vänja mig lite..!

1 comment:

Anonymous said...

Good words.