Wednesday, April 04, 2007

det försvunna inlägget

Hemma från salongen, kommer på att jag har glömt två saker - att dra ut vattenkokaren (sånt kan väll inte börja brinna? eller?! jag blir så paranoid när det gäller sånna här saker..) och att ta in "öppet" flaggan som petra sa, men det finns en gräns för hur mkt man kan komma ihåg?
Jag lyckades iaf avsluta kassan, säkerhetskopiera och låsa, tvingade halft Lisa att va kvar men vi blev ju nästan precis klara så :) camillas färgning blev lite komplicerad men resultatet blev bra! måste bara fixa till luggen vilket jag inte hann för tiden bara flög iväg.
Jag är typ officiellt förskyld också, tänkte inte logga in på datan men va tvungen att kolla om morfar mailat nått om klippning och självklart inget svar från cafe opera, så det blir hemma kväll i kväll! Verkar som att grey´s antomy utgår pga av en jävla hockey match! Fan vad jag hatar "hockey"!

Gårdagen spenderades i stan med marre och jag köpte min studentklänning efter att ha insett efter att ha provat en annan klänning som kändes som en brudklänning att det var bättre att köpa någon enklare som jag kan ha användning av sen också, men den är jättefin och sitter perfekt, enda problemet är att få av den(!) Känns skönt att ha det avklarat iaf :)
Sen kom marre och issa hit för jag orkade inte röra mig ur fläcken, kollade på film och snackade skivor, issas är den första nästa onsdag, ska bli så kul, bara det att det är sv. nationella dagen efter... Just det, borde kanske plugga till det och religion men det är ju en dag imorgon också...

No comments: