Tuesday, April 10, 2007

ingenting på tv (förutom the hills)

Segt att vara tillbaks i skolan idag, men islam-provet gick bra (tror jag) , svarade på allt.. sen var det ju "bara" natur. Efter skolan blev det en liten shoppingrunda som lämnade större hål i plånboken (eller mer avdrag från kontot) men det var det väl värt, behövde ett par nya snygga, ljusa jeans men dom var väl lite väl dyra men jag har upptäkt en oroande vana hos mig själv, jag reflekterar inte direkt över priset så mycket och har släppt på mina gränser om vad jag anser vara dyrt(!) kanske för att jag nu får någon form av inkomst men det täcker inte riktigt mina shoppingbehov så jag får nog (måste) ligga lite lågt med shoppingen ett tag. En sak som var bra var att mamma nämnde för morfar om mina "finbyxor" från zara som jag bla. tänkte ha till kyrkan och vips så skulle jag få ersättning för dom ;)

Imorgon har jag som sagt ingen lust att gå till skolan, får ladda inför issas skiva, herregud, vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, får se hur många bekanta ansikten som dyker upp :O Vet ju knappt vart vi ska heller men jag litar på att marre, hon kan ha koll på det för engångsskull ;P
Hoppas på lite varmare väder också så att vi kan ha våra klänningar!

Börjar känna mig lite piggare så jag hoppas att förskylningen släpper, känner mig helt efter med träningen och den kommer jag ju missa imorgon också, får ta igen det så fort jag blir helt frisk..

No comments: