Monday, April 16, 2007

idiotlärare

Så var det den första vanliga måndagen på länge känns det som och så lång skoldagen var, hade emelie som klippmodell och det gick bra - trodde jag - tills sevina säger att jag bara klippt ett klippsätt och inte helform (vilket jag ansåg att den yttre designen var) så det blev minus, jag vet inte hur mkt men jag orkar faktsiskt inte bry mig, i övrigt var klippningen jättebra vilket gör mig mer irriterad(!) soligt och varmt ute men tvingades ju va inne hela dagen såklart. Var så skönt när jag påminde mig själv att jag slipper det här snart! Det är mösspåtagning nästa fredag och vår studentskiva om typ tre veckor!

Marre och jag bröt den onda cirkeln av att inte träna igår när vi gick på styrke-cirkeln, kändes skönt och idag blir det mer träning, imorgon tänkte jag springa (måste!), mitt asos paket har kommit och jag övervägde att springa ner till centrum men jag tar det imorgon efter skolan för jag kommer verkligen behöva muntra upp mig då, har magdans på idrotten men det blir kul! funderar på om jag ska fortsätta på det till hösten, sen är det svenska och religion, läraren typ chockad när jag var borta för första gången, herregud, men har varit tvungen att vara på varje så det är ju självklart att det märks att man är borta men ändå, tack till sarah och amanda som lugnade ner henne att jag var sjuk, sen är det natur och efter skolan kom jag på att vi hade labb tills imorgon, har glömt naturboken hemma och nu när jag skulle börja så gick det helt enkelt inte för jag har ingeen lust.

Allmänt problem med vilka skivor man ska eller inte ska gå på, råkade ju lova att vi skulle komma till en på torsdag i onsdags men nu känns tanken inte lika lockande, har ju egntligen ridning då och praktik dagen efter + att man sabbar all träning under veckan. Så det lutar att inte gå men samtidigt har vi ju sagt..
Nej nu måste jag vila en snabbis!

No comments: