Friday, April 27, 2007

mösspåtagning

Var så skönt att sova ut imorse, var uppe till halv 2 när jag pluggade eftersom jag började vid 10... var ju tvungen att se på tv.. men jag har överleft veckan och det var det som räknades! tänkte att det ändå va länge sen jag satt uppe med ett skolarbete men det är alltid lika jobbigt..

Idag var det i alla fall mösspåtagning och stålande sol! fick lite student-feeling fast jag har svårt att se mig själv i mössan - känns så konstigt =S sen drog jag, marre och amanda till stan och glassade runt och folk var självklart tvugna att kommentera att det står "frisör" på våra mössor, en tjej var iaf trevlig och sa grattis(!) satte oss på uteservering och firade med lite vin, så härligt - har verkligen längtat efter det! sen övergav vi bästa bordet , lite osmart men behövde ändå gå på toa, sen var det såklart fullt överallt så vi hamnade tillslut på en kina-uteservering, fick i oss en drink men sen kände vi att det räckte..
Väl hemma har jag ätit onödigt med sötsaker men aja..! Mitt rum är dessutom kaos - vet inte om jag ska försöka städa - nej det går helt enkelt inte, var tvungen att betala la readoute räkningen och nu tillbaks till soffan!
Ska jobba i salongen imorgon, första lördagen, hoppas det går bra.. sen får marre färga mitt hår som iförsig såg bra ut idag men det blir nog bättre med askton och fixad utväxt :)

No comments: