Wednesday, April 11, 2007

have a little patience

Sitter här och skriver låångsamt, har målat naglarna och det blir ju aldrig bra bra eftersom jag är för otålig. Dessutom är mina naglar inte av den bästa kvaliteen just nu, känns som de bara skivar sig och går av - men nästa vecka blir det ev. manikyr! om det nu går att göra på mina naglar, dom får ju inte vara för korta.
Lyckades plugga lite i morse, annars har jag badat och flummat runt, dagens tålamod test var som vanligt att rulla upp håret på curlers men det gick faktiskt hyfsat, sparade håret under "kronområdet" (för att använta lite frisörtalk) och plattade det, det blev långt! Så jag antar att det växt och det visar sig om inte annat på min utväxt, marre måste fylla på slingorna snart!
Ska äta lite innan jag fortsätter med andra laget lack..

No comments: