Tuesday, April 17, 2007

nu blev det lite mycket

att göra alltså, vill inte ens kolla på den kommande veckan i kalendern!
Överlevde skoldagen- lite ringelrostig på magdansen men det var kul och jag kom ihåg de stegen de visade iaf :) segade igenom svenskan, fick tillbaks religionsprov, alla rätt så det var bra, lite tjaffs med grupper och annat, varför ska vi få en svans på halster , "ingen belastning" enligt läraren men det är precis vad det är - vi ska iallafall ha buddhismen, en religion som jag gillar :)
Sen var det natur och jag hann inte göra labben så jag måste skicka den nu - helst innan the hills, för det blir tv-kväll idag, because i´m worth it ;) (eller för att jag inte orkar nått annat)

Släpade hem både asos och la readoute påsar och vissa saker var bra och andra inte, lite små storlekar - alltid svårt att veta men jag visste egnetligen att det fanns en risk att de var för små (?) men nu blir det byte på en vit sjorta och 3-pack linnen och klänningen från asos fick åka tillbaka, inte alls som jag förväntat mig! Däremot var t-shirten "no worries" perfekt och likaså det svarta linnet med fickor, den blårandiga sjortat från la readoute passade också..
Lite krångligt att hålla på och retunera men aja fixade det på en gång för annars blir man för lat.

Det är kaos i mitt rum också, orkar knappt gå in i det, nu tog jag iallafall tag i den stora klädhögen som täckte datastolen. Och jag förstår inte hur saker bara kan försvinna - fick ett infall imorse (när jag stressat försökte komma på vad jag skulle ha på mig) att jag inte sett min rosa "golddigga" klänning och aa nu är den spårlöst försvunnen =S Jag fattar inte vart den tagit vägen, får kolla garderoben lite nogrannare, pappa föreslog "klassikern" på klädstången (där hängde mina svarta jeans som jag förbannat anklagade honom för att ha slarvat bort i tvättstugan.. ) men jag har ju inte haft på mig den sen i somras - funderar på om jag har nån påse med sommarkläder gömd någonstans?

Fan nu måste jag skynda mig och skriva labb, just do it...

No comments: