Monday, April 09, 2007

you make me sick

Om jag kunde spy hade jag absolut gjort det i lördags, tror inte jag tål typ kött - iaf inte vissa sorter, måde så illa men jag har inte spytt på flera flera år, inte ens när jag blir full spyr jag, vilket är bra men jag kanske saknar den förmågan =S hursomhelst har det blivit mkt mat, choklad och godis som vanligt men nu är det slut på det! stackars kropp, först godischock sen hälsochock, plus att jag fortfarande känner mig sjuk. På tal om chock var det just det jag fick i morse när jag kom ut i köket och såg ut genom fönstet - vita granar =0, snö som droppade och en sol som försökte titta fram genom det gråa molntäcket, riktigt aprilväder antar jag men katastrof ändå!
Jag som hade tänkt att efter att ha solat med marre gå på långpromenad men det känner jag inte riktigt för nu, får se om vi ska sola iaf sen måste jag fylla på med frukt, grönsaker och juicer.

Sen (nu) måste jag plugga - jag dör av tristess, men tänkte bara gå till skolan imorgon och muntra upp mig med lite shopping om dom där jeansen passar, på onsdag har jag bättre saker för mig, som att förbereda mig till issas skiva (okej också förbereda inför nt-provet, suck), och sen bara gå och göra nationella provet i sv på torsdag, efter det förtjänar man att gå hem! Sen är det fredag och praktik, måste ringa och se vad jag har för kunder för efter det har morfar fixat att jag ska jobba när det är typ middag för nån från el salvador i "prästgården", herregud säger jag bara och morfar säger "då får du några timmar till plus göra lite pr för dig själv ". Det är väll bra men jag kommer vara så död efter, förhoppningsvis inte somna under middagen eller göra bort mig på något annat sätt... funderar på hur dom kommer kommunicera med varandra men aja inte mitt problem, eller kanske eftersom jag måste "småkonvercera"(!)
Det får gå som det går helt enkelt - så känner jag inför allt just nu.

No comments: