Saturday, April 21, 2007

hinner inte komma på på kreativ rubrik

wee, naglarna är fixade, så kul :) men ovant, har ju bara haft lösnaglar som flygit och farit tidigare, dom här ska sitta bättre hoppas jag! det tog ju lite tid men det var trevligt..
nu ska jag snart i väg till marre, hoppas vi får ordning på hennes hår, vet inte allt hon skulle färga och pyssla med så får se. Drog igenom dammsugaren än sväng genom rummet så det ser väll lite bättre ut, allt damm syns ju så fort det blir soligt.. fastän det är soligt är det iallafall iskallt och blåsigt ute..
Fick sms från bosse igår, lite roligt att få sms från "prästen" och dom skulle självklart ha jobbmöte kl. 19 på tors, när jag ska rida, lyckades iaf ändra tiden till 17, så nu är nästa vecka fullbokad.. och imorgon blir det jobb och plugg om nått ska hinnas med(!)

update (23.43)
Tog bussen hem från marre halv 11, lämnade henne med färg i håret, men det blev nog bra till slut! Nu är jag trött - trött -trött, men självklart är "gästerna" fortfarande här men jag ska nog göra mig i ordning och försöka somna ändå...

No comments: