Monday, April 02, 2007

wind it up

Kändes konstigt men kul att va i salongen idag men marre var med mig så vad hade kunnat vara roligare? :) Hon gick sin utväxt färgad så nu mår hon förhoppningsvis psykiskt bättre! Var ju bara där två timmar men det gick bra att öppna, hur det går på onsdag får vi se.

Hann inte med solen på balkongen idag, den är inte tillräckligt hög utan försvinner bakom det andra huset, har aldrig tänkt på det förut men man har inte direkt suttit på balkongen den här tiden på året(!)
Så ska snart ta en tripp till solarieöarna (haha jag tycker det låter så roligt..) och sen drar jag och marre direkt till träningen, fan att jag är halft förskyld men det struntar jag i! Gårdagenspass var ca 50 min kondition + lite mage, tufft - tankar om förskylning och dödsfall dök upp men jag överlevde ;) och det ska jag göra idag också är det tänkt.

Låg halft deppig och sov i sängen och lyssnade på coldplay, då kommer pappa hem med påskägg från chokladfabriken - alltså ägget i mörk choklad och chokladpraliner innuti <3 får nog smygstarta lite med påsken...

No comments: