Saturday, April 07, 2007

when the sun shine we shine together

Så mysigt att bara vara ledig, gick upp för att äta en lång frukost och så kom mamma med lite påskpresenter - DV, trisslott och nya leggings - det behövde jag :) ingen vinst på lotten, när jag var lite trodde jag att triss-lott hette TRIST-lott, vilket stämmer ganska bra.. men man vet ju aldrig, nån dag kanske den inte är så trist ;)
Trevligt hos farmor igår, jättegod smörgåstårta, champange... sen degade jag och camilla i soffan framför harry potter ett tag men den har vi sett så många gånger att vi nästan kan varje replik, då är det illa.

Nej nu måste jag fixa lite, får ju gäster till påskmiddagen och mitt rum lär ju bli inspekterat, sen måste jag allmänt planera vad jag behöver shoppa, skriva ut bilder på väskor farmor ska spana efter i kina - vet inte hur det kommer att gå men nån miu miu look-a-like skulle vara perfekt ;) sen behöver jag nya krämer, beställa nya linser, fixa detox-meny...

I morgon blir det jobb och plugg... därför får jag ta det extra lungt idag!

No comments: